زیدآبادی: غضب خدا بر ترامپ و نتانیاهو که چراغ نقد را خاموش کردند | لعنت خدا بر غرور و تکبر و زیاده‌خواهی

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 14:49
یک فعال سیاسی تاکید کرد: غضب و سخط خداوند بر ترامپ و نتانیاهو که چراغ نقد را به ناگهان کشتند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی و روزنامه نگار، با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود تاکید کرد که غضب و سخط خداوند بر ترامپ و نتانیاهو و اعوان و انصارشان باد که آن چراغ نقدی را که صاحب‌نظران و نویسندگان و هنرمندان این سرزمین طی سالیان دراز با رنج و محنت و خون جگر به ملایمت در این کشور برافروخته بودند به ناگهان کشتند.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

«غضب خدا بر آنها

غضب و سخط خداوند بر ترامپ و نتانیاهو و اعوان و انصارشان باد که با شبیخون نرون‌وار خود بر وطن ما نه فقط سرمایه‌های مادی آن را سوختند و بر پیکر خسته و نحیفش، زخم‌های بسیار زدند، بلکه آن چراغ نقدی را که صاحب‌نظران و نویسندگان و هنرمندان این سرزمین طی سالیان دراز با رنج و محنت و خون جگر به ملایمت در این کشور برافروخته بودند به ناگهان کشتند و تا زمانی نامعلوم خاموش کردند.

لعنت خدا بر غرور و تکبر و زیاده‌خواهی و ستمی که دستمایهٔ آن جهل جاهلانِ قدرت‌طلب و دنیاپرست با عناوین پرطمطراق باشد!»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.