سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد جنگ را با قدرت علیه آمریکاییها و رژیم صهیونیستی ادامه میدهد، فقط به تسلیم کامل دشمن میاندیشد و زمانی جنگ را پایان میدهد که سایه جنگ از ایران برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در اطلاعیه ۳۱ عملیات وعده صادق ۴، روابط عمومی سپاه درباره جزئیات موج «سیوهشتم» توضیح داد.
سپاه اعلام کرد رزمندگان نیروی دریایی این نیروی مسلح، «طومار بازماندههای نظامی آمریکایی را در منطقه درهم پیچیده است.» این در حالی است که در روزهای گذشته، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته بود مجموعه نیروی دریایی ایران نبود شده.
بر اساس این اطلاعیه، سپاه پاسداران پس از ۲ ضربه سخت و همزمان موشکی به پایگاه بالگردی آمریکا موسوم به «العدیری» در کویت، بیش از ۱۰۰ زخمی به بیمارستانهای الجابر و المبارک کویت منتقل شدند.
سپاه تأکید کرد در این حمله به پایگاه العدیری، شمار زیادی از سربازان آمریکایی «تار و مار» شدند.
اطلاعیه سپاه پاسداران همچنین توضیح داده که «شریانهای زیرساختی پایگاه آمریکاییها در بندر «مینا سلمان» به عنوان مرکز ناوگان پنجم تروریستهای امریکایی، از جمله سامانه بسیار کلیدی «لیدز» مورد اصابت موشکها و پهپادهای ایرانی قرار گرفتند.»
در این موج از عملیات وعده صادق، «همزمان کمپ پاتریوت و سولههای تجهیزات و مراکز اسکان و تجمع سربازان تروریست امریکایی در دو پایگاههای دریایی «محمد الاحمد» و «علی السالم» هم به شدت مورد اصابت قرار گرفتند.»
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.