اکنون زمان مقاومت است، نه مذاکره

نامه نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 08:16
یک فعال سیاسی گفت: پایان جنگ با پیروزی قاطع ایران و عقب‌نشینی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها خواهد بود. آنها باید به ما غرامت هم پرداخت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: جنگ ایران و رژیم صهیونیستی و آمریکا همچنان ادامه دارد و بر اساس اخبار رسیده ایران توانسته است دشمنان خارجی را به طور محسوسی در این جنگ زمین‌گیر کند. حالا پرسش این است که شرایط در ادامه چگونه پیش می‌رود؟

منصور حقیقت‌پور، فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «فضا و میدان به نفع ماست. قابل انکار نیست که جنگ خسارات و تلفات دارد اما باید در نظر داشت که ما ضربات کمرشکن به دشمن وارد کردیم. ما تمام نقاط استراتژیک دشمن را نابود کردیم و در جنگ دست برتر را داریم. در چنین شرایطی گفت‌وگو بی معناست و اکنون زمان مذاکره نیست؛ اکنون زمان مقاومت است. همه مقامات ایران در هر سطحی هم‌ همین نظر را دارند».

او ادامه داد: «ما امام خود را از دست داده‌ایم و باید همه‌جانبه دربرابر تجاوز دشمن مقاومت کنیم. تا اینجای کار کمرشان شکانده‌ایم. آنها نمی‌توانند افزایش شدید قیمت نفت را تحمل کنند. خسارت وارده به تل‌آویو بسیار بالا بوده است. صهیونیست‌ها اجازه نمی‌دهند خبرهای واقعی منتشر شود اما ما لطمات جبران‌ناپذیری به اراضی اشغالی وارد کرده‌ایم».

این تحلیلگر سیاسی همچنین بیان کرد: «پایان جنگ با پیروزی قاطع ایران و عقب‌نشینی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها خواهد بود. آنها باید به ما غرامت هم پرداخت کنند».

حقیقت‌پور در پایان گفت: «حتما هدف آمریکا تغییر نظام در ایران بوده است و بارها هم مقامات این کشور این موضوع را مطرح کرده‌اند. آنها می‌خواستند ایران را هم تجزیه کنند اما به هیچ یک از این اهدافشان نرسیدند و اراده مردم انقلابی ایران بر آمریکایی‌ها تحمیل شد‌».

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.