کره شمالی حملات آمریکایی-صهیونی علیه ایران را محکوم کرد

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 02:51
«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی روز چهارشنبه حملات غیرقانونی آمریکا و رژیم اسرائیل علیه خاک ایران را محکوم کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، به نوشته خبرگزاری «یونهاپ»، رهبر کره شمالی در سخنانی «قویا» حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه خاک ایران را محکوم کرد.

وی همچنین اعلام کرد که کره شمالی از ناوشکن «چو هیون» یک آزمایش موشک کروز راهبردی انجام داده است.

«سیدعباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیش‌تر در رابطه با جنگی که آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران به راه انداخته‌اند، گفته بود: «در این جنگ هیچ برنده‌ای وجود ندارد. پیروزی ما این است که بتوانیم در برابراهداف غیرقانونی مقاومت کنیم و این کاری است که ما تاکنون انجام داده‌ایم.»

عراقچی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در اهداف خود شکست خورده‌اند، افزوده بود: «ما توانسته‌ایم در برابر آنها مقاومت کنیم، در برابر قدرتمندترین ارتش جهان، همانطور که آنها ادعا می‌کنند، همراه با اسرائیلی‌ها که آنها نیز ادعا می‌کنند ارتش بزرگی دارند، بایستیم.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.