مصادره اموال وطن‌فروش‌های خارج‌نشین آغاز شد

الف سه شنبه 19 اسفند 1404 - 21:36
قوه قضائیه اعلام کرد که برخورد قضایی با آن دسته از ایرانیان خارج از کشور که در جبهه دشمن علیه ایران فعالیت می‌کنند، وارد فاز عملیاتی شد.

به گزارش فارس: بر اساس اعلام قوه قضائیه، برخورد قضایی با آن دسته از ایرانیان خارج از کشور که در جبهه دشمن علیه ایران فعالیت می‌کنند، وارد فاز عملیاتی شد.
بر اساس این اطلاعیه روند اقدام و تعقیب قضایی، استعلام‌ و شناسایی اموال، توقیف سیستمی و فیزیکی و مصادره اموال آغاز شد.
پیرو اطلاعیه دادستانی کل کشور، نسبت به شناسایی آن دسته از ایرانیان خارج‌نشین که با دشمن هم‌صدایی، همراهی و همکاری می‌کنند، سریعاً اقدام و تعقیب قضایی و اقداماتی از قبيل استعلام‌ و شناسايي اموال، توقیف سیستمی و فیزیکی جهت مصادره آتی آن آغاز شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.