بیعت کمیسیون امنیت ملی مجلس با مقام معظم رهبری

رکنا سه شنبه 19 اسفند 1404 - 20:51
رکناسیاسی: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بیانیه‌ای انتخاب حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای را پاداش الهی برای ایستادگی ملت ایران توصیف کرد و ضمن اعلام بیعت قاطع با امام و رهبر عزیز، از آحاد جامعه و نخبگان خواست تا با حفظ وحدت حول محور ولایت، مسیر پیروزی نهایی بر دولت تروریست آمریکا و مستکبران را هموار سازند.
بیعت کمیسیون امنیت ملی مجلس با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرنگار رکنا،متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایهاالذین آمنوا اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی الامر منکم(نسا/۵۹)

چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی

آن شب قدر که این تازه براتم دادند

ملت بزرگ و قهرمان ایران

خدای متعال، پاداش ایستادگی شما بعد از شهادت مولا و رهبر عزیزمان را با انتخاب حضرت آیت الله سیدمجتبی خامنه ای، عنایت کرده است. خداوند را بر این عنایت بزرگ بسیار شکرگزاریم.

از اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری و مراجع عظام که بهترین انتخاب را انجام داده اند، تشکر می کنیم.

ما نمایندگان ملت بزرگوار، بیعت خود را با امام و رهبر عزیزمان اعلام می کنیم و از ملت بزرگ ایران و تمام نخبگان و آحاد جامعه تقاضا می کنیم که وحدت خود را حول محور رهبرمان حفظ کنیم و انشاالله با هدایت رهبرمان بر دشمنان به ویژه دولت تروریست آمریکا و رژیم صهیونی پیروز خواهیم شد.

و لینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز (حج/۴۰)»

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.