آلمان مدعی شد: آمریکا آماده راه حل دیپلماتیک است؛ ایران آماده نیست و باید منتظر ماند

رکنا سه شنبه 19 اسفند 1404 - 18:52
وزیر خارجه آلمان به رغم جنگ‌افروزی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها مدعی شد: «من معتقدم که ایالات متحده و اسرائیل برای یک راه حل دیپلماتیک با ایران آماده هستند.»
آلمان مدعی شد: آمریکا آماده راه حل دیپلماتیک است؛ ایران آماده نیست و باید منتظر ماند

به گزارش رکنا، یوهان واده‌فول وزیر خارجه آلمان همچنین مدعی شد که ایران برای یک راه حل دیپلماتیک آماده نیست و برای همین باید منتظر ماند.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، وی همچنین بار دیگر مدعی شد که مطمئن است ایالات متحده و اسرائیل برای یک راه حل دیپلماتیک آماده هستند و افزود: «اگر ایران برای یک راه حل دیپلماتیک آماده بود، این امر قابل دستیابی بود.»

حملات علیه ایران نهم اسفندماه از سوی آمریکا و اسرائیل آغاز شده است.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.