بقائی خطاب به رییس کمیسیون اروپا: ریاکاری بس است!

خبرآنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 13:04
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به اظهارات فون درلاین گفت: ریاکاری بس است!

به گزارش خبرانلاین، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به پیام خانم اورسولا واندرلاین رئیس کمیسیون اروپا که سخنان مداخله‌آمیزی در مورد ایرانیان بر زبان رانده بود، نوشت:

ریاکاری بس است!
 شما عمری را صرف ایستادن در سوی نادرست تاریخ کرده‌اید—با چراغ سبز نشان دادن به اشغالگری و تایید نسل‌کشی و جنایت‌های شنیع؛ و اکنون نیز در صدد تطهیر جنایت تجاوز و جنایات جنگی آمریکا و اسرائیل علیه ایرانیان هستید.

وقتی بیش از ۱۶۵ فرشتهٔ کوچک ایرانی در شهر میناب قتل‌عام شدند، شما کجا بودید؟ چرا زمانی که بیمارستان‌ها، اماکن تاریخی، تأسیسات نفتی، مقرهای پلیس دیپلماتیک، ایستگاه‌های آتش‌نشانی و محله‌های مسکونی هدف حملات بیرحمانه متجاوزان قرار می‌گیرند، سکوت پیشه می‌کنید؟

سکوت در برابر قانون‌شکنی و جنایت، چیزی جز همدستی نیست.

راستی، پاسخ‌های زیر پیام خودتان را مرور کنید و ببینید مخاطبان‌تان واقعاً درباره «تطهیر جنایتکاران» از سوی شما چگونه می‌اندیشند!

بقائی خطاب به رییس کمیسیون اروپا: ریاکاری بس است!

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.