سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امیر مومنان حضرت علی (ع) تمامی میادین و بازارهای میوه و ترهبار فردا، چهارشنبه ۲۰ اسفند تعطیل است.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران افزود: شهروندان برای انجام خریدهای خود میتوانند امروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعدازظهر به میادین و بازارهای میوه و ترهبار مراجعه کنند.
همچنین شهروندان میتوانند با استفاده از اپلیکیشن شهرزاد تمامی محصولات و کالاهای اساسی خود را سفارش دهند تا با همان کیفیتی که در بازارها و میادین توزیع میشود به در منزل یا محل کار آنها ارسال شود.
فعالیت تمامی میادین و بازارهای میوه و ترهبار در روز پنج شنبه ۲۱ اسفندماه به روال روزهای عادی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ بعدازظهر به صورت یکسره خواهد بود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.