مهاجرانی: هدف دشمن ایران و ایرانی است و به زندگی شلیک می‌کند

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 11:07
سخنگوی دولت گفت:هدف دشمنان از حمله به ایران تجزیه و پاره پاره کردن ایران است .هدف آنها ایران و ایرانی است و به زندگی شلیک می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در نشست خبری خود در بیمارستان مورد اصابت قرار گرفته گاندی تهران در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد : هدف دشمنان از حمله به ایران تجزیه و پاره پاره کردن ایران است .هدف آنها ایران و ایرانی است و به زندگی شلیک می کنند .

سخنگوی دولت با بیان آنکه از کسانی که پیام‌های همدلانه‌ای دادند برای تبریک انتخابی به عنوان رهبر جدید، تشکر می کنم، در خصوص شهدای دبستان میناب، گفت : با پدری صحبت کردم که می‌گفت من جنازه دخترم را از جورابی که صبح پایش کرده بودم شناختم، با جورابی که صبح پایش کرده بودم و خودم پایش کرده بودم توانستم بشناسمش، ولی پای کار ایران هستم. همچنین مادری که بر مزار دخترش گریه می‌کرد و می‌گفت بخواب عزیزم بخواب که دیگر رنگ بی‌مهری نخواهد دید.

در حال تکمیل

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.