عباس عراقچی به اعتراف فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا درباره حملات به ایران واکنش نشان داد.
به نقل از جماران، عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان نوشت:

از فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (CENTCOM) متشکرم که اعتراف کرد از قلمرو همسایگان ما برای استقرار سیستم های HIMARS و شلیک موشکهای برد کوتاه علیه مردم ما استفاده میکنند، که ظاهراً حمله به کارخانه آب شیرین کن (قشم) هم با استفاده از آنها بوده است.
اگر موشک های قدرتمند ما این سیستمها را در هر کجا که هستند به تلافی نابود کنند، هیچ کس نباید شکایتی داشته باشد.