رایزنی نخست وزیر عراق و وزیر امورخارجه آمریکا درباره تنش‌های منطقه

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 06:22
منابع خبری اعلام کردند که نخست وزیر عراق و وزیر امورخارجه آمریکا درباره تنش‌های منطقه به صورت تلفنی گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق با دریافت تماس تلفنی از مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا بر پایبندی بغداد به حفاظت از دیپلمات‌ها و جلوگیری از تبدیل شدن عراق به عرصه‌ای برای درگیری‌های منطقه‌ای تأکید کرد.

السودانی در این گفتگو تأکید کرد: عراق متعهد است که اجازه ندهد از خاک این کشور برای هیچ‌گونه اقدام نظامی علیه کشورهای همسایه یا منطقه استفاده شود.

نخست وزیر عراق همچنین تصریح کرد که بغداد بر عدم ورود به اقدامات نظامی تأکید دارد، همان‌طور که کشیده شدن به درگیری‌ها و نقض حریم هوایی خود را از سوی هر طرفی که باشد، نمی‌پذیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.