عصبانیت مقامات سابق پنتاگون از دلقک‌بازی‌ها در کاخ سفید

مشرق نیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 05:06
خبرنگار شبکه خبری ان‌بی‌سی از عصبانیت و تحیر ژنرال‌های ارتش تررویست آمریکا از نحوه‌ی پوشش جنگ تحمیلی علیه ایران توسط مقامات وزارت جنگ خبر می دهد.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه خبری ان‌بی‌سی از عصبانیت و تحیر ژنرال‌ها و مقامات سابق ارتش ترویست آمریکا از نحوه‌ی پوشش جنگ تحمیلی علیه ایران توسط مقامات وزارت جنگ خبر می دهد.

طبق این گزارش، کاخ سفید ویدیوهایی منتشر می‌کند که در آنها تصاویر واقعی از میدان نبرد که در آن مردم جان می‌بازند و اهداف نظامی ایران، کشتی‌ها و تأسیسات منفجر می‌شوند را با کلیپ‌های سینمایی، تصاویر ورزشی و بازی‌های ویدئویی تلفیق می‌کند.

این خبرنگار می گوید:

"من با مقامات نظامی رده‌بالا صحبت کرده‌ام. آن‌ها از این اتفاق به‌شدت عصبانی هستند. آن‌ها می‌گویند «این‌ها دارند چه کار می‌کنند؟». این کار فقط از کسی برمی‌آید که هرگز جنگ را تجربه نکرده و از نظر او این اتفاقات شوخی است."

به گفته یک مقام سابق، این توهینی به همه از جمله ایران است. در حمله به مدرسه‌ای در ایران که به احتمال قوی توسط آمریکای انجام شده، ۱۵۰ نفر کشته شدند که شامل کودکان نیز می‌شد.

او در پایان تصریح می کند:

" حداقل ۶ سرباز آمریکایی تاکنون جان باخته‌اند. صدها نفر در سراسر منطقه کشته شده‌اند و صدها هزار نفر نیز خانه و کاشانه خود را ترک کرده‌اند. این اصلاً موضوع خنده‌داری نیست."

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.