حمله مقاومت عراق به پایگاه‌های آمریکا در عربستان و بحرین

عصر ایران سه شنبه 19 اسفند 1404 - 04:41
گروه‌های مقاومت عراق طی روزهای اخیر بارها اعلام کرده‌اند که در واکنش به حضور نظامی آمریکا در منطقه و تجاوزات آمریکایی- صهیونیستی به این کشور، پایگاه‌ها و منافع واشنگتن را هدف قرار داده‌اند.

دو گروه از مقاومت اسلامی عراق اعلام کردند که پایگاه‌های نظامی آمریکا در عربستان سعودی و بحرین را با پهپاد هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، گروه «رجال البأس الشدید» وابسته به مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد نیروهای این گروه پایگاه نظامی «سلطان» متعلق به آمریکا در عربستان سعودی را با یک پهپاد هدف قرار داده‌اند.

در بیانیه منتشر شده از سوی این گروه آمده است: «رزمندگان ما پایگاه آمریکایی سلطان در عربستان را با یک پهپاد هدف قرار دادند و این پهپاد به طور مستقیم به هدف اصابت کرده است.»

در بیانیه‌ای جداگانه، گروه «اصحاب کهف» که از دیگر گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق به شمار می‌رود، مسئولیت حمله به یک پایگاه نظامی آمریکا در بحرین را بر عهده گرفت.

این گروه اعلام کرد که این حمله با استفاده از پهپاد انجام شده و در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۶ صورت گرفته است.

گروه اصحاب کهف با تاکید بر تداوم عملیات‌های خود از غیرنظامیان خواسته است که از مواضع اشغالگران آمریکا در منطقه فاصله بگیرند.

گروه‌های مقاومت عراق طی روزهای اخیر بارها اعلام کرده‌اند که در واکنش به حضور نظامی آمریکا در منطقه و تجاوزات آمریکایی- صهیونیستی به این کشور، پایگاه‌ها و منافع واشنگتن را هدف قرار داده‌اند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.