
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مسعود پزشکیان رئیسجمهوری اسلامی ایران، در اقدامی میدانی و به منظور نظارت مستقیم بر روند خدماترسانی درمانی، با همراهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از تعدادی از بیمارستانها و مراکز تخصصی مداوای مجروحان تجاوزات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی عیادت کرد.
رئیسجمهور در این دیدار، ضمن حضور در بخشهای تخصصی از نزدیک در جریان پروتکلهای درمانی و آخرین وضعیت سلامت مجروحان قرار گرفت.
پزشکیان با حضور بر بالین مدافعان امنیت و شهروندان آسیبدیده، ضمن تجلیل از صبوری و ایثار آنان، دستوراتی برای تأمین آنی اقلام دارویی استراتژیک، بهرهگیری از توان حداکثری کادر پزشکی متخصص و رفع هرگونه کمبود لجستیکی در مراکز درمانی صادر کرد.
رئیسجمهور تأکید کرد که دولت موظف است همه امکانات درمانی لازم را برای تسریع در فرآیند بهبود و بازگشت این عزیزان به آغوش خانوادههایشان فراهم کند.