اطلایه شماره ۱۸ ارتش/ پهپادهای ارتش اهداف آمریکایی صهیونی را مورد اصابت قرار دادند

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 13:52
اهداف آمریکایی و اسرائیل در حیفا، تل آویو و مراکز و پایگاه‌های آمریکا در کویت، مورد حمله پهپادی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر روایت مهر،  براساس اطلاعیه شماره ۱۸ ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی ساعات گذشته، نیروهای هوایی و دریایی ارتش با اجرای عملیات‌های پهپادی و بهره‌گیری از انواع پهپادهای انهدامی، نقاط تعیین شده در حیفا، تل‌آویو و همچنین مراکز و پایگاه‌های آمریکا در اردوگاه عریفجان کویت، شامل انبارهای مهمات و تجهیزات، مواضع پدافندی، سایت جمع‌آوری اطلاعات سیگنالی و چادرهای اسکان را مورد هدف قرار دادند.

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.