کاظمی: مدارس را به کانون‌های اصلی مقاومت در محلات تبدیل می‌کنیم | آموزش‌ مجازی دانش‌آموزان تا این تاریخ ادامه دارد

همشهری آنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 13:20
وزیر آموزش و پرورش گفت: هرگونه که لازم باشد، از ظرفیت مدارس در پشتیبانی از تجاوز وحشیانه دشمن استفاده خواهیم.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در این شرایط بهترین کمک و کاری که می‌توانیم انجام دهیم فعالیت در فضای مجازی و استمرار آموزش است که در قالب شبکه شاد و بستر مدرسه تلویزیونی ایران دنبال خواهد شد

وی افزود: البته سناریوهای دیگری هم آماده کردیم که اگر آموزش در بستر فضای مجازی استمرار پیدا نکند به صورت آفلاین بسته های آموزشی را آماده کردیم که در اختیار مدارس قرار خواهیم داد تا مدارس در اختیار دانش آموزان و والدین قرار دهند.

کاظمی گفت: آموزش‌ها به صورت مجازی تا ۲۸ اسفند ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: به مدیران مدارس توصیه کرده‌ایم که مدارس را تبدیل به کانون‌های اصلی مقاومت در محلات و مناطق کنند و تبدیل به کانون‌های تبلیغی و ترویجی شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هرگونه که لازم باشد، از ظرفیت مدارس در پشتیبانی از تجاوز وحشیانه دشمن استفاده خواهیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.