برگزاری رژه اقتدار دانشجویان در تهران

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:18
معاون عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ از برگزاری رژه اقتدار توسط دانشجویان این ناحیه خبر داد.

سید جواد سعادت معاون عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای این برنامه گفت: دانشجویان هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ از سه نقطه شهر حرکت کرده و رژه اقتدار برگزار می‌کنند.

وی افزود: در این رژه تیم‌های موتوری و خودرویی حضور دارند و تعداد وسایل نقلیه شرکت‌کننده بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دستگاه است که در برخی شب‌ها با همراهی مردم به حدود ۲ تا ۳ هزار خودرو نیز می‌رسد.

سعادت بیان کرد: در طول این حرکت، تیم های خودرویی و موتوری به موکب‌های دانشجویی سر می‌زنند و مردم نیز به جمع آنان می‌پیوندند. این برنامه در قالب کمیته تبلیغات جنگ هر شب در سطح شهر اجرا می‌شود.

به گفته وی، دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه صنعتی شریف از جمله گروه‌هایی هستند که به طور فعال در برگزاری رژه اقتدار شرکت دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.