نیروی دریایی سپاه پایگاه بالگردی تروریست‌های آمریکایی را هدف قرار داد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 10:26
نیروی دریایی سپاه طی یک عملیات ترکیبی با استفاده از پهپادها و موشک‌های بالستیک، پایگاه بالگردی تروریست‌های آمریکایی در العدیری را مورد حمله قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که بامداد امروز، نیروی دریایی سپاه طی یک عملیات ترکیبی با استفاده از پهپادها و موشک‌های بالستیک، پایگاه بالگردی تروریست‌های آمریکایی در العدیری را مورد حمله قرار داد.

در این عملیات، یگان موشک‌های بالستیک نیروی دریایی سپاه به طور دقیق مراکز آماده‌سازی و تعمیرات بالگردها، مخازن سوخت بالگرد و هواپیماها، و ساختمان فرماندهی این پایگاه تروریستی را هدف قرار دادند که منجر به تخریب شدید آن‌ها شد.

پس از این حمله، آتش مهیبی در این پایگاه ایجاد شده و دودهای سیاه و غلیظی از آن به آسمان بلند شده است که از فاصله‌های دور نیز قابل مشاهده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.