حنظله: تاسیسات آبرسانی اسرائیل را هک کردیم

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 02:35
یک رسانه نزدیک به گروه‌های مقاومت فلسطینی گزارش داده است که در پاسخ به حمله به کارخانه آب شیرین‌کن قشم، گروه هکری حنظله یک عملیات سایبری پیچیده و گسترده را با هدف قرار دادن زیرساخت‌های آبی اسرائیل انجام داده است.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس این گزارش، در جریان این عملیات ۴۲۳ گیگابایت اطلاعات بسیار محرمانه از سیستم‌های حیاتی رژیم صهیونیستی استخراج شده است.

به گزارش ایسنا، این رسانه با تاکید بر اینکه امنیت به اصطلاح رژیم اسرائیل به طور جدی به چالش کشیده شده است، اظهار داشت: «بیش از ۲۰۰ هزار سند به عنوان مدرکی از این حمله موفقیت‌آمیز اکنون برای دانلود در دسترس است.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که منابع نزدیک به گروه هکری حنظله این اقدام را آغاز پاسخ خود می‌دانند و قول داده که جزئیات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.