سوخت رسانی پایدار در تهران و البرز در پی حمله به انبارهای نفت

الف یکشنبه 17 اسفند 1404 - 01:13
تامین سوخت استان‌های تهران و البرز بصورت پایدار از سایر مبادی در حال انجام است.

به گزارش تسنیم، اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران بدین شرح است: "به استحضار هموطنان عزیز می‌رساند پیرو حمله دشمن صهیونی-امریکایی به زیرساخت انرژی کشور، در شامگاه شنبه 16 اسفند تعدادی از انبارهای نفت در استان‌های تهران و البرز مورد حمله موشکی قرار گرفتند و در حال حاضر تیم‌های آتش‌نشانی مشغول مهار و اطفای حریق هستند.

مزید استحضار هم‌میهنان عزیز، پیش از این تمهید لازم به منظور حداقل‌سازی ذخیره فرآورده صورت گرفته بود و در حاضر تامین سوخت استان‌های تهران و البرز نیز بصورت پایدار از سایر مبادی در حال انجام است."

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.