هدف قرار دادن تاسیسات آب و برق قشم جنایت جنگی است

مشرق نیوز یکشنبه 17 اسفند 1404 - 00:08
استاندار هرمزگان با محکومیت حمله به کارخانه تولید آب و برق قشم این اقدام را ادامه جنایات جنگی دشمن علیه غیرنظامیان خواند و بر بازگشت سریع این واحد به مدار تولید تأکید کرد.

به گزارش مشرق، محمد آشوری با اشاره به کینه‌توزی بزدلانه دشمنان ملت ایران،اظهار داشت: تروریست‌های آمریکایی و صهیونیستی که پیش از این با حمله به مدرسه دخترانه میناب و به خاک و خون کشیدن کودکان بی‌گناه، ماهیت پلید خود را نشان داده بودند، در جنایتی جدید زیرساخت‌های زیستی مردم را هدف قرار دادند.

وی با تشبیه این اقدام به رفتار «یزیدیان زمان» در بستن آب به روی مردم، تصریح کرد: حمله وحشیانه به کارخانه «تولید همزمان آب و برق قشم» که از حیاتی‌ترین منابع تأمین انرژی و آب شرب جزیره محسوب می‌شود، مصداق بارز جنایت جنگی علیه غیرنظامیان و تلاش برای ایجاد اختلال در زندگی روزمره مردم است.

استاندار هرمزگان با تأکید بر ایستادگی در برابر این فشارها خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده میان سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت آب و فاضلاب استان، عملیات بازسازی و اورهال تاسیسات با قید فوریت آغاز شده و این آب‌شیرین‌کن راهبردی به‌زودی جهت خدمت‌رسانی به مجاوران و ساکنان جزیره وارد مدار خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.