حمله به پالایشگاه تهران تکذیب شد

عصر ایران شنبه 16 اسفند 1404 - 23:01
تاسیسات پالایشی پالایشگاه تهران تماما در مدار هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
حمله نظامی به پالایشکاه تهران تکذیب شد.
 
یک منبع آگاه در پالایشگاه تهران در گفت و گو با ایلنا، با اعلام اینکه در حملات نظامی لحظاتی پیش به محدوده پالایشگاه تهران هیچ آسیبی به تاسیسات پالایشگاه وارد نشده است، اظهار داشت: تمام واحدهای پالایشی در مدار تولید هستند و مشکلی نیست.
 
وی تاکید کرد: تاسیسات پالایشی پالایشگاه تهران تماما در مدار هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
 
این منبع آگاه خاطرنشان کرد: طبق شواهد  انبار نفت ری و خطوط لوله مورد حمله قرار گرفته است.
 
وی متذکر شد: حمله و حادثه خارج از فنس های پالایشگاه بوده و هیچ ارتباطی به پالایشکاه تهران ندارد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.