کلاس های دانشگاه تهران تا ۲۷ اسفند مجازی است

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 23:00
معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه از یکشنبه ۱۷ تا چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه از یکشنبه ۱۷ تا چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در صورت بروز مشکل در برقراری ارتباط برخط، بارگذاری محتوای درسی برای استفاده آفلاین دانشجویان بلامانع است.

برگزاری جلسات دفاع از پروژه‌ها و تحقیقات پایان دوره کارشناسی، پایان نامه‌های کارشناسی ارشد، پیشنهادیه (پروپوزال) رساله‌ها و دفاع نهایی از رساله‌های دکتری نیز به صورت آنلاین تا پایان اسفند ماه جاری بلامانع است و در صورت عدم امکان برگزاری جلسات مذکور، با تأیید معاون آموزشی واحد محل تحصیل، متعاقباً کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه تصمیم لازم را اتخاذ خواهد نمود.

ضمناً بازه زمانی حذف و اضافه دروس از شنبه ۲۳ اسفند تا چهارشنبه ۲۷ اسفند خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.