به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مجیدی، عصر امروز در حاشیه بازدید از اماکن واحدهای مسکونی آسیبدیده ناشی از حملات آمریکایی صهیونیستی در خرمآباد اظهار کرد: برآورد خسارات انجام شده به منازل مسکونی توسط بنیاد مسکن در حال ارزیابی است و با هماهنگی فرمانداران و عادیشدن شرایط صورت میگیرد.
وی افزود: اغلب واحدهای مسکونی دچار شکستگی شیشهها شده و بعضاً دربهای ورودی در موج انفجار آسیبدیدهاند که مقرر شده کارشناسان بنیاد مسکن بازدید کرده و خسارتها را برآورد و ارزیابی کنند.
معاون عمرانی استانداری لرستان، گفت: همچنین برخی واحدهای مسکونی سازمانی که دچار مشکل تأسیسات برقی بودند بازدید به عمل آمد و اکیپهای شرکت توزیع برق مستقر شده و مقرر شد که در سریعترین زمان ممکن انشعاب برق آنها وصل بشود.












