محورهای رایزنی میان وزرای خارجه پاکستان و ایران

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 19:23
اسلام آباد در بیانیه ای از رایزنی میان وزرای خارجه پاکستان و ایران پیرامون تحولات منطقه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو پاکستان، وزارت خارجه پاکستان در بیانیه ای از رایزنی میان محمد اسحاق دار وزیر خارجه این کشور با عباس عراقچی وزیر خارجه ایران خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه پاکستان در این خصوص آمده است که وزرای خارجه دو کشور در این رایزنی تلفنی پیرامون تحولات منطقه‌ای با یکدیگر رایزنی کردند.

این دومین گفتگوی تلفنی میان وزرای خارجه دو کشور طی یک روز اخیر به شمار می آید.

مطابق با آنچه از سوی وزارت خارجه پاکستان اعلام شد، وزیر خارجه پاکستان و عباس عراقچی در خصوص تداوم رایزنی‌ ها میان دو کشور توافق کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.