آموزش و پرورش لرستان برنامه فعالیت‌های آموزشی در «شاد» را اعلام کرد

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 18:07
خرم‌آباد- اداره کل آموزش و پرورش لرستان برنامه فعالیت‌های آموزشی به صورت مجازی در «شاد» را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش لرستان آمده است: «به استحضار می‌رساند، برنامه استمرار فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی بصورت مجازی در شاد، به شرح زیر تعیین شده است.

خواهشمند است به نحو شایسته به همکاران، دانش آموزان و خانواده ها اطلاع رسانی شود.

  • از ساعت ۸ الی ۱۲ هر روز منحصرا دانش آموزان دوره متوسطه (اول و دوم)
  • از ساعت ۱۳ تا ۱۷ هر روز منحصرا دانش آموزان دوره ابتدایی

امکان حضور دانش آموزان در خارج از ساعت تعیین شده، مقدور نمی باشد.

سرویس کلاس مجازی در سقف سهمیه هر استان، رایگان خواهد بود.

به منظور تسهیل دسترسی، لازم است همکاران و دانش آموزان، قبل از حضور در کلاس ها تعیین نقش نمایند.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.