هدف قرار گرفتن یک نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه

تابناک شنبه 16 اسفند 1404 - 17:06
 نیروی دریایی سپاه: ظهر امروز یک فروند نفتکش با نام تجاری "Louise p "با پرچم جزایر (مارشال ) به عنوان یکی از دارایی های  امریکای تروریست در میانه خلیج فارس مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی  قرار گرفت.
 
 

 نیروی دریایی سپاه: ظهر امروز یک فروند نفتکش با نام تجاری "Louise p "با پرچم جزایر (مارشال ) به عنوان یکی از دارایی های  امریکای تروریست در میانه خلیج فارس مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی  قرار گرفت.

قبلا هم نیروی دریایی سپاه اعلام ‌کرده بود که تمامی دارایی های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و امریکای تروریست در منطقه اهداف مشروعی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.