تلفات سنگین آمریکایی‌ها در منطقه

تابناک شنبه 16 اسفند 1404 - 15:36
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا: در تداوم هجوم مقتدرانه به پایگاه های آمریکایی در منطقه، تعداد زیادی از سربازان و فرماندهان ارتش متجاوز آمریکا به شرح زیر کشته و مجروح شدند و خسارات قابل توجهی به زیرساخت ها و منابع آنها وارد گردید.

 

به گزارش تابناک؛ سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا اعلام کرد: در تداوم هجوم مقتدرانه به پایگاه های آمریکایی در منطقه، تعداد زیادی از سربازان و فرماندهان ارتش متجاوز آمریکا به شرح زیر کشته و مجروح شدند و خسارات قابل توجهی به زیرساخت ها و منابع آنها وارد گردید.

تعداد ۲۱ کشته و تعداد زیادی مجروح از ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در منطقه

حدود ۲۰۰ کشته و مجروح در پایگاه آمریکایی الظفره 

هدف قرار گرفتن شناور نفت کش با مالکیت آمریکا در شمال خلیج فارس

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.