انهدام‌۱۳ فروند پهپاد مهاجم در ۲۴ ساعت گذشته

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 14:41
۱۳ فروند پهپاد مهاجم توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی در ۲۴ ساعت گذشته منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ ۱۳ فروند از انواع پهپاد‌های پیشرفته‌ام‌کیو۹، هرمس و اوربیتر توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی طی ۲۴ ساعت گذشته، منهدم شد.

بر اساس اطلاعیه شماره ۱۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ فروند از انواع پهپاد‌های پیشرفته‌ام‌کیو۹، هرمس و اوربیتر توسط سامانه‌های موشکی و توپحانه‌ای نیروی زمینی و پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب، اصفهان، کرمان و تهران مورد هدف قرار گرفته و ساقط شدند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: از ابتدای تجاوز دشمن آمریکایی صهیونی تاکنون، آمار پهپاد‌های ساقط شده توسط سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه به ۸۲ فروند رسیده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.