قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا: تاکنون نیز هیچ تعرضی به کشورهای همسایه نداشته‌ایم

عصر ایران شنبه 16 اسفند 1404 - 14:21
در تداوم اقدامات هجومی قبلی تمام پایگاه های نظامی و منافع آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی در زمین و دریا و فضا در منطقه به عنوان هدف اصلی زیر ضربات کوبنده و سهمگین نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد که نیروهای مسلح برای چندمین بار اعلام می‌کنند منافع و حاکمیت ملی کشورهای همسایه را محترم می‌شمارند و تاکنون نیز هیچ تعرضی به آنها نداشته‌اند.

به گزارش مهر، قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله و سلم اطلاعیه جدیدی منتشر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله و سلم:

پیرو فرمایشات ریاست محترم جمهوری نیروهای مسلح برای چندمین بار اعلام می کنند منافع و حاکمیت ملی کشورهای همسایه را محترم می شمارند و تاکنون نیز هیچ تعرضی به آنها نداشته اند لیکن در تداوم اقدامات هجومی قبلی تمام پایگاه های نظامی و منافع آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی در زمین و دریا و فضا در منطقه به عنوان هدف اصلی زیر ضربات کوبنده و سهمگین نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.