گفت‌وگوی تلفنی حاکم دبی و نتانیاهو

عصر ایران شنبه 16 اسفند 1404 - 11:08
این گفت‌وگو درحالی صورت گرفت ک تجاوزات رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران همچنان ادامه دارد و ایران پایگاه‌های آمریکا در منطقه و اراضی اشغالی فلسطین را آماج حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

در سایه تجاوزگری آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، رئیس امارات و نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت‌وگوی تلفنی کردند.

به گزارش ایسنا، در سایه تجاوزگری آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران و عملیات گسترده ایران علیه پایگاه‌های آمریکا در منطقه، شبکه عبری «کان» گزارش داد «محمد بن زاید» رئیس امارات و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات منطقه گفت‌وگوی تلفنی کردند.

این گفت‌وگو درحالی صورت گرفت ک تجاوزات رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران همچنان ادامه دارد و ایران پایگاه‌های آمریکا در منطقه و اراضی اشغالی فلسطین را آماج حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.