پزشکیان: دشمنان خواب تسلیم بدون قید و شرط را به گور خواهند برد

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 10:57
پزشکیان با تاکید بر اینکه دشمن خواب اینکه ما بدون قید و شرط تسلیم بشویم را باید با خود به گور ببرند تصریح کرد: آنچه که ما بدان پایبندیم قوانین بین‌المللی و چهارچوب‌های انسانی و اصولی است.

به گزارش خبرنگار مهر مسعود پزشکیان رئیس جمهور در پیام تلویزیونی خود با تسلیت شهادت رهبر معظم انقلاب، فرماندهان کشور و دانش آموزان مظلوم و بی‌گناه که مدعیان آزادی و انسانیت آنها را بی‌گناه شهید کردند، بیان کرد: دشمنان پرهیز از این ندارند که به مراکز غیرنظامی همچون بیمارستان‌ها و مدارس حمله کنند. لازم است که از مردم بزرگوار کشورمان علی رغم همه سختی‌هایی که وجود دارد ولی هر شب در صحنه هستند تشکر کنم.

وی افزود: هر کسی که ایرانی است و در ایران زندگی می‌کند بدون توجه به اینکه چه مذهب و ظاهری دارد حضورش برای دفاع از تمامیت خاک ایران است و اعث می‌شود دشمنان ما نسبت به چیزی که در ذهن دارند ناامید شوند. ما قدردان این مردم بزرگوار هستیم. باور و اعتقاد من بر این است که با وجود همه اختلافاتی که با هم داریم امروز باید همه دست به دست هم دهیم و از آب و خاک و سرزمین خودمان با قدرت دفاع کنیم و تا پای جان ایستاده‌ایم تا ایرانمان را از این بحران سربلند بیرون بکشیم.

پزشکیان با تاکید بر اینکه دشمن خواب اینکه ما بدون قید و شرط تسلیم بشویم را باید با خود به گور ببرند تصریح کرد: آنچه که ما بدان پایبندیم قوانین بین‌المللی و چهارچوب‌های انسانی و اصولی است که این دشمنان از آن دم می‌زنند.

در حال تکمیل...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.