منتظریم و بشدت از حضور نیروهای آمریکایی استقبال می کنیم | پیام کنایه آمیز سخنگوی سپاه

همشهری آنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 09:16
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ایران از اسکورت نفتکش ها و ادعای حضور نیروهای آمریکا برای عبور از تنگه هرمز بشدت استقبال می‌کند.

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه، سردار علی نائینی روز شنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۴ در واکنش به وعده‌ رئیس جمهور آمریکا و سخنگوی کاخ سفید درمورد گشایش تنگه هرمز گفت: ایران از اسکورت نفتکش ها و ادعای حضور نیروهای آمریکا برای عبور از تنگه هرمز بشدت استقبال می‌کند و اتفاقا منتظر حضور آنان هستیم.

سخنگوی سپاه گفت: توصیه می کنیم، قبل از هر تصمیم، آمریکایی‌ها آتش گرفتن سوپرتانکر آمریکایی بریجتون در سال ۱۳۶۶ و نفتکش‌هایی که اخیرا هدف قرار گرفتند را بیاد آورند.



منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.