بخش دیگری از سربازان آلمانی خاور میانه را ترک کردند

الف شنبه 16 اسفند 1404 - 05:13
خبرگزاری انگلیسی به نقل از سخنگوی ارتش آلمان از اقدام این ارتش در خارج ساختن شمار بیشتری از سربازانش از خاور میانه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته خبرگزاری «رویترز»، یک سخنگوی ارتش آلمان به این خبرگزاری تصریح کرد این ارتش بخش دیگری از سربازانش را در هفتمین روز از حمله آمریکایی-صهیونیستی به ایران، از منطقه خاور میانه خارج کرده است.

در حالی که ارتش آلمان در مدت اخیر نیز تا میزان چشمگیری از سربازانش در اربیل در شمال عراق کاسته بود سخنگوی ارتش آلمان اعلام کرد سربازان آلمانی مشارکت‌کننده در ماموریت یونیفیل در لبنان نیز به دلیل اوضاع امنیتی در حال خروج از منطقه هستند.

شبکه خبری RND گزارش کرد سربازان آلمانی مستقر شده در بحرین به کشورشان برگشته‌اند و خارج سازی سربازان آلمانی از کویت نیز در حال انجام است. با این حال سخنگوی ارتش آلمان درباره این موارد از اظهارنظر خودداری کرد.

در گزارش RND هم چنین عنوان شد سربازان و کارمندان متعلق به سفارت آلمان در بغداد نیز در حال جابجا شدن به اردن هستند. حدود ۵۰۰ سرباز آلمانی در سراسر منطقه خاور میانه عمدتا در عراق و اردن استقرار یافته‌اند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.