سردار نایینی: ایران از اسکورت نفتکش‌ها توسط آمریکا بشدت استقبال می کند

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 02:44
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: ایران از اسکورت نفتکش‌ها و ادعای حضور نیروهای آمریکا برای عبور از تنگه هرمز بشدت استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار نایینی، سخنگوی سپاه پاسداران در واکنش به وعده‌ رئیس جمهور آمریکا و سخنگوی کاخ سفید در مورد گشایش تنگه هرمز بیان کرد: ایران از اسکورت نفتکش‌ها و ادعای حضور نیروهای آمریکا برای عبور از تنگه هرمز بشدت استقبال می‌کند و اتفاقا منتظر حضور آنان هستیم.

بنا بر روایت مهر، وی افزود: توصیه می کنیم، قبل از هر تصمیم، آمریکایی‌ها آتش گرفتن سوپر تانکر آمریکایی بریجتون در سال ۱۳۶۶ و نفت کش‌هایی که اخیرا هدف قرار گرفتند را بیاد آورند.

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.