ایتالیا: با تهران در تماس هستیم

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 01:01
وزیر خارجه ایتالیا از ادامه تماسها با دولت جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، آنتونیو تایانی، وزیر  خارجه ایتالیا  جمعه شب اظهار داشت: همچنان با دولت ایران در حال مذاکره هستیم.

به نوشته تسنیم به نقل از خبرگزاری آنسا، تایانی اظهار داشت: حفظ مسیر دیپلماتیک مهم است.ما همچنان سفارتمان در ایران را حفظ می‌کنیم هیچ خللی در روابط دیپلماتیک ما مطلقا ایجاد نشده است چون ما معتقدیم باید به مذاکرات ادامه دهیم.

وزیر خارجه افزود: هدف این است که در سریع‌ترین زمان به خصومت‌ها(تجاوز آمریکایی صهیونیستی به ایران) پایان دهیم و  به همین دلیل هماهنگی‌ها را در سطح اروپایی انجام خواهیم داد.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.