ایران از اسکورت نفتکش‌ها و ادعای حضور نیروهای آمریکا استقبال می‌کند

مشرق نیوز شنبه 16 اسفند 1404 - 00:11
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: ایران از اسکورت نفتکش‌ها و ادعای حضور نیروهای آمریکا برای عبور از تنگه هرمز بشدت استقبال می‌کند

به گزارش مشرق، سردار «محمدعلی نائینی» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به وعده‌ رئیس‌جمهور آمریکا و سخنگوی کاخ سفید در مورد گشایش تنگه هرمز اظهار داشت: ایران از اسکورت نفتکش ها و ادعای حضور نیروهای آمریکا برای عبور از تنگه هرمز بشدت استقبال می‌کند و اتفاقا منتظر حضور آنان هستیم.

سردار نائینی ادامه داد: توصیه می کنیم، قبل از هر تصمیم، آمریکایی‌ها آتش گرفتن سوپرتانکر آمریکایی بریجتون در سال ۱۳۶۶ و نفت کش‌هایی که اخیرا هدف قرار گرفتند را بیاد آورند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.