ارتش آمریکا یک ارتش بی‌روحیه و فرسوده است/ ما تنگه هرمز را نبسته‌ایم

مشرق نیوز جمعه 15 اسفند 1404 - 23:18
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تهاجم ما به آمریکا و رژیم صهیونیستی هرروز بیشتر از روز قبل خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی، اظهار داشت: تهاجم ما به آمریکا و رژیم صهیونیستی هرروز بیشتر از روز قبل خواهد شد.

‌سردار شکارچی افزود: شگفتانه‌های بیشتری را برای آمریکا و رژیم صهیونی رونمایی خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: تا الان به‌هیچ‌عنوان خسارتی به ملت‌های منطقه وارد نکردیم و حاکمیت هیچ کشوری را هدف قرار ندادیم.

وی خاطرنشان کرد: ما تهدید جدی هستیم برای آمریکا و اسرائیل و هیچ تهدیدی برای کشورهای منطقه نخواهیم داشت.

‌سردار شکارچی اضافه کرد: بلایی که در این چند روز سر آمریکا آمده در طول تاریخ آمریکا بی سابقه است

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: ارتش آمریکا یک ارتش بی روحیه و فرسوده است.

وی تصریح کرد: ما تنگه هرمز را نه بستیم و نه خواهیم بست. تنگه هرمز یک آبراه بین‌المللی است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.