اطلاعیه وزارت بهداشت درباره برگزاری امتحانات

خبرآنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 15:03
معاونت آموزشی وزارت بهداشت از بازنگری در تقویم برگزاری آزمون‌های نیمه اول سال آینده دانشگاههای پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مهر، روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد پیرو اطلاعیه‌های اعلام شده قبلی به اطلاع همه دانشجویان علوم پزشکی کشور می‌رساند به دلیل شرایط بحرانی پیش‌آمده و تجاوز دشمن به کشور عزیزمان، کلیه امتحانات اسفندماه ۱۴۰۴ لغو شده و زمان برگزاری آن به سال آتی موکول شده است.

همچنین به دلیل تغییر زمان آزمون‌های مذکور و در پیش بودن برخی آزمون‌ها در ابتدای سال ۱۴۰۵، مقرر است «*تقویم برگزاری کلیه آزمون‌های نیمه اول سال ۱۴۰۵» * از جمله «آزمون دستیاری سال آینده» با توجه به شرایط جدید مورد بازنگری قرار گرفته و تقویم نهایی ظرف دو هفته آتی اعلام شود.

تقویم جدید و بازنگری شده برگزاری آزمون‌های نیمه اول سال ۱۴۰۵ به زودی در همین کانال خبری، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.