دود مشاهده‌شده در پشت کوه‌های بیدگنه ناشی از سوختن مواد اشتعال‌زا است

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 13:47
ملارد- یک منبع آگاه با اشاره به مشاهده دود در پشت کوه‌های بیدگنه اعلام کرد این دود ناشی از سوختن مواد اشتعال‌زا بوده و هیچ ارتباطی با اصابت موشک یا وقوع حمله ندارد و جای نگرانی نیست.

یک منبع آگاه، در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به انتشار تصاویری از دود در پشت کوه‌های بیدگنه ملارد اظهار کرد: دود مشاهده‌شده در این منطقه ناشی از سوختن مواد اشتعال‌زا بوده که طبق روال باید سوزانده می‌شد.

وی با رد هرگونه گمانه‌زنی درباره وقوع حمله یا اصابت موشک در این محدوده افزود: این موضوع هیچ ارتباطی با حادثه امنیتی ندارد و شرایط کاملاً تحت کنترل است.

این مقام ارشد نظامی همچنین تأکید کرد: جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد و وضعیت در ملارد عادی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.