تعلیق فعالیت سفارت آمریکا در کویت  

الف جمعه 15 اسفند 1404 - 02:43
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد فعالیت‌های سفارت این کشور در پایتخت کویت متوقف شده و از شهروندان آمریکایی خواسته شده است هرچه سریع‌تر این کشور را ترک کنند.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که فعالیت‌های سفارت این کشور در پایتخت کویت متوقف شده است.

طبق گزارش شبکه الجزیره، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد تاکنون گزارشی از زخمی شدن کارکنان سفارت آمریکا در کویت دریافت نشده است.

در ادامه این بیانیه، وزارت امور خارجه آمریکا از شهروندان خود که در کویت حضور دارند خواست برای حفظ امنیت، این کشور را ترک کنند.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که مواضع آمریکا در کشورهای منطقه طی روزهای گذشته هدف حملات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گرفته شده است.

این حملات در پاسخ به تجاوزات آمریکایی صهیونیستی به خاک جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.