ارتش: ۷ فروند پهپاد مهاجم توسط پدافند هوایی منهدم شد

عصر ایران پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 20:33
در همین مدت پهپادهای هجومی نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تل‌آویو، سایت راداری میرون رژیم اشغالگر قدس و محل استقرار نیروهای آمریکایی در اربیل عراق و کمپ العدیری کویت را هدف قرار داده و آسیب های جدی وارد کردند.
ارتش جمهوری اسلامی از انهدام ۷ فروند پهپاد مهاجم از انواع هرمس و ام‌کیو۹، توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی خبر داد.
 
به گزارش ایرنا، بر اساس اطلاعیه شماره ۱۳ ارتش جمهوری اسلامی ایران، از صبح امروز تعداد ۷ فروند پهپاد از انواع هرمس و ام‌کیو۹ توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور با سامانه‌های نیروی زمینی و پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران در غرب و جنوب غرب کشور هدف قرار گرفته و ساقط شدند.
 
در ادامه این اطلاعیه آمده است: در همین مدت پهپادهای هجومی نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تل‌آویو، سایت راداری میرون رژیم اشغالگر قدس و محل استقرار نیروهای آمریکایی در اربیل عراق و کمپ العدیری کویت را هدف قرار داده و آسیب های جدی وارد کردند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.