تیم ملی فوتبال زنان ایران مغلوب استرالیا شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 15:09
تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا برابر استرالیا نیز شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی زنان ایران امروز پنجشنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دومین بازی خود در چارچوب مسابقات جام ملت‌های آسیا که در کشور استرالیا برگزار می‌شود به مصاف میزبان رفت و با نتیجه ۴ بر صفر نتیجه را به حریف واگذار کرد.

شاگردان مرضیه جعفری با این باخت از دور مسابقات کنار رفتند.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در مسابقه نخست نیز ۲ بر صفر به کره جنوبی باخته بودند.

آخرین دیدار ملی پوشان ایران هفته آینده ۱۷ اسفند برابر فیلیپین برگزار خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.