بقایی: ایران کشورهای همسایه را هدف قرار نمی دهد

همشهری آنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 11:47
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران کشورهای همسایه را هدف قرار نمی دهد بلکه به پایگاه های آمریکایی در منطقه حمله می کند.

به گزارش همشهری آنلاین «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه در مصاحبه با شبکه «العربیه » تصریح کرد که ایران مورد یک حمله غیر قانونی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

بقائی افزود: تحرکات اخیر ایران در منطقه در چارچوب بند «دفاع از خود» است و ایران هیچ گونه دشمنی با کشورهای همسایه ندارد و هیچ گونه قصدی هم برای حمله به آن ها ندارد .

سخنگوی وزارت خارجه خاطر نشان کرد که نیروهای نظامی ایران با دقت فقط پایگاه های آمریکایی را هدف قرار می دهند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.