تهاجم پهپادی نیروی دریایی ارتش به سرزمین‌های اشغالی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 10:55
نیروی دریایی ارتش با پهپاد مخازن سوخت پایگاه هوایی رامات دیوید رژیم صهیونی را هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه شماره ۱۲ ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی ارتش در شب گذشته با پرتاب چندین فروند پهپاد تهاجمی آرش به سوی اراضی اشغالی رژیم صهیونی، مخازن سوخت پایگاه هوایی رامات دیوید را هدف قرار داد.

به گزارش تسنیم، ارتش همچنین شب گذشته اعلام کرده بود طی ساعات گذشته ۶ فروند پهپاد متجاوز دشمن، غالباً از نوع هرمس، در مناطق اصفهان، کردستان و تهران توسط سامانه‌های بومیِ نیروهای زمینی، پدافند و فرماندهی انتظامی، در قالب شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور منهدم شدند.

در اطلاعیه ارتش آمده بود طی روز جاری حملات پهپادی نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مناطق مختلف کشور، پایگاه‌های آمریکا در کویت، بحرین و اهداف تعیین‌شده در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.