اطلاعیه جدید ارتش درباره انهدام پهپادهای اسرائیلی؛ لاشه هرمس کف خیابان‌های کردستان، اصفهان و تهران

خبرآنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 21:53
ارتش اعلام کرد: طی ساعات گذشته 6 فروند پهپاد متجاوز ساقط شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس آنچه ایسنا نوشته است، ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد طی ساعات گذشته 6 فروند پهپاد متجاوز دشمن، غالباً از نوع هرمس، در مناطق اصفهان، کردستان و تهران توسط سامانه‌های بومیِ نیروهای زمینی، پدافند و فرماندهی انتظامی، در قالب شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور منهدم شدند.

در این اطلاعیه آمده است طی روز جاری حملات پهپادی نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مناطق مختلف کشور، پایگاه‌های آمریکا در کویت، بحرین و اهداف تعیین شده در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.

31215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.