اهدای خون بیش از هزار کرمانشاهی در دو روز

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 13:38
کرمانشاه - مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از حضور گسترده مردم در پایگاه‌های انتقال خون خبر داد و گفت: طی دو روز گذشته بیش از هزار نفر خون اهدا کرده‌اند.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از تجاوز دشمن صهیونیستی آمریکایی به کشور، مردم نوع‌دوست استان کرمانشاه با حضوری گسترده در پایگاه‌های انتقال خون، در اقدامی خیرخواهانه خون خود را به بیماران و نیازمندان به فرآورده‌های خونی اهدا کردند.

وی افزود: تنها در دو روز گذشته بیش از هزار کرمانشاهی نیکوکار برای اهدای خون مراجعه کرده و در این حرکت انسان‌دوستانه مشارکت داشته‌اند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با قدردانی از این حضور مسئولانه، تصریح کرد: این همراهی و همدلی مردم موجب تقویت ذخایر خونی استان و تداوم خدمات‌رسانی مطلوب به بیماران نیازمند شده است.

میرزاده خاطرنشان کرد: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی است و از مردم درخواست می‌شود همچنان با حضور مستمر خود در پایگاه‌های انتقال خون، یاری‌گر بیماران باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.