دلیل بمباران میز مذاکرات از زبان عراقچی

تابناک چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:41
وزیر امور خارجه کشورمان بمباران میز مذاکره از سوی آمریکا را از سر کینه و لجبازی دانست.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی در شبکه مجازی ایکس گفت: هنگامی که با مذاکرات پیچیده هسته ای مانند یک معامله املاک و مستغلات رفتار می‌شود، و زمانی که دروغ های بزرگ، واقعیت‌ها را مخدوش می‌کنند، انتظارات غیر واقع‌بینانه هرگز برآورده نخواهند شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عراقچی نتیجه این نگاه و رفتار را بمباران میز مذاکره از سر کینه و لجبازی دانست.
 
وی گفت: آقای ترامپ به دیپلماسی و نیز به آمریکایی هایی که او را انتخاب کردند خیانت کرد.

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.