اعتراف صهیونیست‌ها به هدف قرار گرفتن مقر «سیا» در ریاض

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 09:43
تلویزیون رژیم صهیونیستی به هدف قرار گرفتن مقر سیا در ریاض اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که مقر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا در ریاض هدف قرار گرفته است.

پیشتر نیز دو منبع آگاه گزارش دادند که یک حمله پهپادی که احتمالا از سوی ایران انجام شده، مقر سیا را در داخل محوطه سفارت آمریکا در ریاض هدف قرار داد.

واشنگتن پست به نقل از این منابع نوشت که مقامات آمریکایی و سعودی تأیید کرده‌اند که دو پهپاد محوطه سفارت را هدف قرار دادند.

طبق گزارش وزارت امور خارجه آمریکا این حمله باعث فرو ریختن بخشی از سقف ساختمان و پر شدن فضای داخلی از دود شد. همچنین به کارکنان سفارت خانه دستور داده شد که پناه بگیرند.

مسئولان اطلاعاتی سابق آمریکا اظهار داشتند که این حمله عملیات سیا در عربستان سعودی را مختل کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.